Ukončením prvej etapy výstavby novej arény priniesol futbalový klub FC DAC 1904 svojim fanúšikom aj niekoľko unikátnych technologických noviniek. Prvou bola najväčšia LED FULL HD obrazovka na Slovensku.
LED obrazovka DAC Arény poskytuje vyše 75m2 premietacej plochy s jedinečnou kombináciou pútavej grafiky a zaujímavého obsahu. Dodávateľom obrazovky je oficiálny technologický partner klubu - spoločnosť Colosseo, renomovaný svetový dodávateľ multimediálnej techniky, ktorý svojimi technologickými parametrami prináša fanúšikom viac zábavy a spolu s emóciami umocňuje neopakovateľný zážitok na tribúnach.
Pre reklamných partnerov a sponzorov klubu, FC DAC 1904 od jarnej časti Fortuna ligy implementoval v rámci systému Colosseo nový zobrazovací formát na prezentáciu reklamného obsahu - digitálne perimetre. Celkovo 260 m digitálnych LED panelov pozdĺž hracej plochy prináša existujúcim ako i novým partnerom úplne novú dimenziu komunikácie, lepšiu vizibilitu na štadióne i v TV a tým aj efektívnejší mediálny dosah.
„Po dokončení arény plánujeme systém Colosseo rozšíriť o ďalšiu LED obrazovku, pribudnú zaujímavé „vychytávky“ - LIVE prenosy zápasov na LED obrazovkách, mobilné wifi kamery s LIVE zábermi z tribún i zo zákulisia arény, IPTV systém zobrazovania exkluzívneho obsahu, opakovania zaujímavých zápasových momentov a situácií (replays), zápasové štatistiky, zobrazovanie narodeninových oslávencov, KissCam a mnoho ďalších,“ uviedol marketingový manažér klubu FC DAC 1904 Karol Pecze.
Cieľom futbalového klubu FC DAC 1904 je prinášať všetkým fanúšikom v aréne okrem športových zážitkov ešte viac zábavy a ponúknuť im rovnaký technologický komfort ako na iných veľkých štadiónoch v Európe i vo svete. DAC Aréna sa tak po dokončení zaradí medzi arény s najmodernejšími technológiami inštalovanými spoločnosťou Colosseo ako napr. Verizon Center vo Washingtone, Allianz Park v Londýne, AccorHotels Arena-Bercy v Paríži alebo VTB Ice Palace v Moskve.
„Sme radi, že aj v smere technológii napredujeme a prostredníctvom systému Colosseo máme široké možnosti ako ešte viac spestriť zážitok fanúšika a na druhej strane zvýšiť hodnotu spolupráce s našimi partnermi,“ dodal Karol Pecze.